cum ne putem fauri din nou viitorul? cont.ssm

Aici este vorba de manifestarea constienta.constieta,pentru ca cei mai multi oameni participa la conditiile de viata actuale in mod inconstient.consecinta acestui mod de a trai nu poate fi mereu pozitiva.de aceea intamplarile negative tindem sa le atribuim altora...astfel ne cream starea de victime.dar ce a fost a fost!acum vrem sa ne cream cu adevarat ceva bun,nu numai sa reflectam asupra acestor lucruri.vrem sa ne organizam din nou viata si sa cream cele mai bune conditii de viata posibile.este insa important sa credem in manifestarea optiunii,prin urmare sa fim convinsi de aceasta.sa analizam inca o data tema alergarii prin foc.daca participantul la aceasta proba este convins ca va trece cu bine peste carbunii incinsi,atunci asa se va si intampla.insa daca incepe sa aiba indoieli,atunci persoana se va si arde.la fel se intampla si cu efectul placebo.daca pacientului i se da o tableta de zahar,despre care este convins ca aceasta contine o anumita substanta ce-l va ajuta,efectul va fi cel asteptat.daca insa medicul ii da explicatii legate de tableta de zahar,atunci pacientul isi pierde increderea si aceasta nu mai are nici un efect.este logic,nu-i asa?pentru ca o idee negativa-ideea incertitudinii-neutralizeaza ideea pozitiva.de aceea,ideea dorintei pozitive pe care am dori s-o vedem realizata trebui sa fie formulata dintr-o astfel de convingere,incat nici sa nu ne treaca prin minte ca nu ar putea sa se indeplineasca.facand abstractie de aceasta,poate sa fie oportun,ca,daca ne-am manifestat candva dorinta,sa nu vorbim cu nimeni despre ea,intrucat scepticismul altuia ne poate distruge ideea dorintei noastre.de aceea,este extrem de important ca telurile noastre pe care dorim sa ni le propunem sa nu fie prea fantaziste,chiar si pentru noi insine trebuie sa fie verosimile.daca imi doresc,de exemplu,ca,dintr-un simplu muncitor,in cativa ani sa ajung patronul unui mare magazin sau mai stiu eu ce,nici eu insumi nu cred cu adevarat.daca dimpotriva,imi doresc ca in curand sa devin sef de sectie sau sa lucrez pe cont propriu,atunci eul meu interior poate raspunde afirmativ si probabilitatea ca ceea ce mi-am propus se va si indeplini creste considerabil.de ce?pentru ca eu cred in aceasta.in ceea ce priveste capacitatea de realizare a telurilor noastre,ar trebui sa ascultam foarte bine si in interiorul nostru.inima noastra,prin urmare aspectul divin din noi,cunoaste planul de viata primar,matricea personala,iar daca amandoua sunt corespunzatoare,atunci se realizeaza oricare tel in viata.....

1 Response to "cum ne putem fauri din nou viitorul? cont.ssm"

  1. Sorin says:

    *Publicat de pe telefon.

Trimiteți un comentariu

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme